CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 5, 2011

Min jul i USA

Hej allesammen

undskyld at jeg har været fraværende så længe, men har igen haft internet problemer.

julen gik stille for sig i år.den var ekstrem anderledes, og for at være ærlig kom jeg aldrig i rigtig julestemning.

julemorgen (december 25) stod vi op ved en 7 tiden og forsatte vores rejse imod vores kælder, hvor det var plastik juletræet var fint pyntet.
så begyndte pakkeåbningen også i fuld fart.

Derefter gjorder vi os klar for at skulle ned til mormoren og spise, hvilket er blevet en tradition, da hun er meget gammel.

mormorens hus er meget lille skal siges, og jeg tror at der var ca. 20 mennesker klemt inde i huset. hvilket var ret stressende, men vi klarede os nu fint igennem det.

Der blev serveret kalkun, kartoffelmos, og stuffing (hvilket jeg simpelthen ikke kan forklare hvad er)

efter vi havde spist og havde pakket flere gaver ud tog vi hjem igen, hvorefter en masse familie kom over til os og spillede spil.


det var denne juleaften. Det mindes mest som en børnefødselsdag, da den simpelthen var så anderledes fra den jul vi fejre i Danmark.


MVH
Christine

No comments:

Post a Comment