CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 27, 2011

hej hej

hej allesammen

her kommer endnu en kort updatering fra mit ophold herovre. der sker meget, men meget af det er personligt og høre ikke bloggen ved, og meget andet er svært at få ned på papir.

vinteren er stadig i fuld gang herovre, og har efterhånden haft en del sne dage. sne dage er dage hvor skolen er lukket, da skolebusserne ikke kan komme ud til alle børnene, og da chancen for at køre galt er større - hvilket kan medføre til sagsøgning af skolen, til grin! oh I know!
t
Jeg og min værts familie har netop bestilt fly billetter til Californien, hvor vi skal hen i vores Spring break, hvilken ligger i starten af april - hvilket for øvrigt er måneden hvor jeg også fylder 18, + sandsynligvis måneden for prom! hell yeah!

i denne måned skal jeg til snowcoming på skolen, har allerede købt kjole og så videre, så skal ikke være stresses over det mere.

skal også til en nedlukning af skolen, som bliver kaldt lockdown, hvor vi skal være på skolen en nat, og spille spil og så videre, updating af disse ting, kommer efter jeg har været til dem.


omkring mit oplæg omkring søsteren, så er hun stadig som hun plejer at være - en tikkende bombe. Men jeg har mine venner herovre til at holde mig oppe, samt familien også godt ved hvordan hun er.

forhåbenlig kommer min veninder Kayla over og sover hele weekenden, og håber ikke søsteren begynder med drama igen (chancen for det er lille - kayla truede tidligere på året søsteren med tæsk, da søsteren prøvede at stjæle hendes kæreste).


meget lille update ved jeg godt, mere kommer snart, da der kommer til at ske massere i denne månede.


mange hilsner christine

No comments:

Post a Comment