CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 28, 2011

En sad update.

hej allesammen,

ved godt at jeg updatede en blog igaar, men siden den blev oploadet, skete noget forfaerdeligt! (sidder i skolen ligenu, paa skolens computer, red. aa, ae, oe.

igaar da jeg kom hjem fra skole og gik ind paa min facebook profil, var min side fyldt med "hvil i fred, du vil blive savnet" efter en del facebook efterforskning blev det hurtigt klart for mig at en elev fra skolen, var doed. Det var en 16 aarig dreng, som var paa vej tilbage til skolen efter at have haft nogle klasser paa universitetet. Han koerte galt - detaljer er ikke oplyst omkring ulykken.

det er saa forfaerdeligt at taenke paa at saadan en ung dreng skulle doe, saa pludseligt. det er soergeligt bare at sidde i skolen idag, laeren skulle oplyse det i bygendelsen af timen, og hun broed fuldstaendigt sammen i graad. tror vi har en mindesamling om ham senere idag.

sad, very very sad.
christine

No comments:

Post a Comment