CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 5, 2011

Godt Nytår allesammen

Farvel til året der gik, og hej til 2011, et ny begyndelse og en slutning på et eventyr år for mig.

Nytåret kom ekstremt hurtigt og var overstået ligeså hurtigt for mig.
derfor bliver denne post ekstrem kort, eller rettere sagt beskrivelsen af min nytårs aften bliver ekstremt kort.

vi lavede ikke noget hele dagen, til det blev tid til at spise. igen denne aften stod den på kalkun, kartoffelmos og stuffing (hvilket jeg har fået nok af i de næste mange år) derefter lavede vi ikke noget, andet end at se tv.
Da jeg ikke måtte se på snokkie fra MTV "drop down in a glass bowl" havde jeg allermest lyst til at gå i seng, hvilket jeg da også gjorder kort efter.
da kl blev 5 i midnat, samlede familien (mig, hostsøster, host storesøster, lillebror + hostforældre) sig foran tv'et, hvor vi kiggede på nytårs showet i New York, Hvilket der var noget mere gang i end Nytårs showet i Newaygo - hehe. Vi talte fra 10 ned til nytår og da det blev 2011 skålede hele familien i - ja, det her er ikke en joke - i børnechampagne.

Derefter gik jeg i seng, og sov mig ind i det nye år.
Har før nævnt at tiden bare flyver afsted, og kan stadigvæk ikke helt forstå at det er senere i år jeg bliver student fra Morley Stanwood High School, og jeg snart skal hjem til min familie derhjemme i danmark.

i 2010 gik min drøm i opfyldelse, et nyt liv begyndte - i 2011 håber jeg på at opfylde nye drømme, samt at afslutte gamle.

godt nytår allesammen
Christine

No comments:

Post a Comment