CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 31, 2011

En sørgelig weekend.

hej alle

ja jeg ved godt at den seneste uge, har været fyldt med random spam fra min side af, men der sker så meget.

i denne weekend kom min veninde over og sov, hun sov der hele weekenden, og mærkeligt nok så opførte søsteren sig okay.

søndag skulle vi til visitation hos drengen som døde i bil ulykken. På vej ind til huset hvor det blev holdt, var der lang kø med mennesker som kendte ham, (stort set det meste af skolen) i køen fik vi at vide at det var "åben kiste" (vi kunne se ham død) og jeg gik fuldstændigt i panik, jeg kendte knap nok drengen, og tanken om at skulle se ham død var simpelthen for meget.
Jeg valgte ikke at gå op til kisten, da jeg troede at det ville være for vildt for mig, men til mit uheld kunne man se hans lig meter væk fra kisten.

For at gøre historien værre, så holdte der ambulancer udenfor hjemmet, og senere fik vi at vide at hans mor var faldt om foran kisten, og havde fået hjertestop.
Moren gik igennem en operation og skulle tilsyneladende være stabil!

det er simpelthen uvirkeligt at så mange onde og slemme ting, kan ske på en gang. det for bare en til at tænke og iværtsætte alting man har i livet, for nu er det blevet vidst at det er væk før man ved det.


dette var en sørgelig weekend.

No comments:

Post a Comment