CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 22, 2011

Valentines day

Hej allesammen

ved godt at valentines day er ved at være et overstået kapitel, men tænkte jeg ville skrive om det anyways.

D. 14/2 var det jo som sagt valentines day, hjerternes dag, kærlighedens dag - kald det hvad du vil.

Selvom at vi ikke fejre det særligt meget derhjemme, endnu - i forhold til hvad det er her, kan jeg da sagtens huske hvordan butikkerne købte sig fattige i latterligt gejl, som de tænkte de ville tjene penge på, hvilket jeg jo ikke ved om de gjorder eller ej.

Tag så og gang den danske valentines dag, med en million og så ved du hvordan det er herovre.
Jeg mødte på skolen og så piger med tusinder af lyserøde balloner, røde roser, blomster, chokolade og andet fis. Det var alt for sindsygt.

Jeg ved ikke hvad det er, men der er altså noget, som irreterre mig granseløst ved valentines day :) ved godt man ikke skal klage over "at feje kærlighed" men efter min mening burde vi feje den hver eneste dag, og ikke bare en gang om året, hvor vi køber os fattige i ting som enten er fattig på luft, væsne, eller spist ugen efter ..


Valentines dag = no go for me :)

No comments:

Post a Comment