CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 22, 2011

Hvad jeg har lært indtil videre.

1: En bondeby i danmark, bliver til en storby, når man sammenligner den med Morley.
2: Folk i USA er generalt geografisk dumme!
(min veninde: I would love to go to England, to see the Eiffel Tower")
(Min venindes bror: "isn't Denmark on the east coast?")
(min lillebror: "Denmark is by hesperia!" ..En lille by 30 minutter væk..)
3: Hver chance en amerikaner får til at prise sit eget land, bliver flittigt brugt!
4: De fleste på min skole, har aldrig været ude af staten "Michigan".
5: Amerikanere kan ikke tale tysk, og dette er et faktum!
6: Fleste amerikanske teenagere har været høje, mindst en gang i deres liv.
7: Stinkdyr er en ubehagelig oplevelse!
8: Her ligger døde dyr på vejene overalt!
9: Gå ikke ud i skoven i jagt sæssonen uden neon orange hat.
10: Amerikanere går for meget på McDonald - junkfood places, generalt.. og det kan ses :-) hehe.


dette er blot et lille udklip fra alting jeg har oplevet / lært indtil videre.
updatere jer om alt det andet senere!

No comments:

Post a Comment