CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 23, 2011

snefri, snedage, mere sne... sne, sne, sne.






hej allesammen

ved godt at jeg har skrevet ofte her på det sidste, men når man har chancen for at skrive, så sys jeg at man skal tage den (da internettet ikke ligefrem er stabilt her)

vi har endnu en gang fået sne dage, mange endda. på de sidste 2 uger har vi kun haft 5 skole dage pga sne blandandet.

Sneen var faktisk så småt begyndt at forsvinde igen, og lidt græs var endda kommet til syne, meeeeeeennn, det var ikke længe at tanken om forår ville blive i vores tanker, for i weekenden - søndag, begyndte der en snestorm igen igen igen.

nu er alt dækket i tung, kold og hvid sne igen, og sne dagene vrimler simpelthen bare ind. vi har faktisk brugt alle vores sne dage allerede hvilket betyder at hvis vi får flere sne dage, så skal de gøres op igen (dette gælder ikke for mig, da jeg er senior og udvekslingsstudent) men alle elever som ikke er seniors får senere sommerferie pga sneen.

Jeg er 100% klar til sommer, sol og varme nu, selvom jeg jo nok desværre må vente lidt endnu. ( ihvertfald til den. 1. april, hvor jeg tager til Californien)

i må have det godt allesammen, til jeg skrive igen ..

jeg håber art sneen er ved at forsvinde derhjemme hos jer, og at i alle nyder jeres vinterferien!

Christine

No comments:

Post a Comment