CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 15, 2010

Snefri

hej allesammen

ja jeg ved det godt, har ikke blogget som jeg lovede at jeg ville, men det er ikke altid så nemt at finde et emne at skrive om. men eftersom jeg har haft mine første amerikanske snedage, tænkte jeg at jeg ville fortælle om dem.

Mandag var vores første snedag. der var ikke meget sne udenfor, jeg vil skyde det til en 5cm. men da skolebusserne har svært ved at komme rundt ude på landet, og da skolen er for kold til at være i (kan jeg tilføje af erfaring, at er sandt)er de nødsaget til at lukke skolen.
mandagen blev til en oprydnings dag, eller ihvertfald for mig, da jeg ikke tror at resten af huset er lige så ocd som mig, når det kommer til renlighed på badeværelset, samt i mit værelse som jeg deler med værtssøteren, så jeg måtte enlig igang med mine rengørings kunstskaber, hvilket jeg fik hele min dag til at gå med.

om tirsdagen stod jeg så op for at gøre mig klar til skole kl 5.30, da jeg havde fået noget af mit tøj på, banker det så på døren, og faren kommer ind og fortæller at skolen nu igen er aflyst. Tror at mine øjne lyste da han sagde det, da det betød at jeg kunne gå tilbage i seng og sove.
jeg snakkede hurtigt med min søster hjemme i dk, hvilken jeg savner mere end noget andet, og faldt i søvn halvvejs inde i hendes tysk time.
vi tog senere til byen for at afslutte julegaveindkøb og så var denne dag gået.

hvis jeg skal være ærlig synes jeg at reglerne med sne og fri er ret latterlige, men hey - jeg klager aldrig over en ekstra fri dag!


men det er storset alt som er sket pt. håber i har det godt.


christine

No comments:

Post a Comment