CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 6, 2011

Update - easter!

hej alle sammen

undskylde den lange tids fravær, men har simpelthen ikke haft tid eller lyst til at skrive. Så siden jeg nu sidder i skolen, og har fået en fri time tænkte jeg at jeg ville tvinge mig selv til at skrive.

For nogle uger siden var det jo som sagt påske. Den blev også fejret herovre (selvfølgelig - hver eneste eksisterende undskyldning til at spise ekstra, skal da bruges). vi startede dagen ud med at tage i kirke. Istedet for at tage til vores normale kirke, tog de til mormorens kirke - hvilket var præget af mange gamle mennesker - følte mig som del af et plejehjem da jeg sad der, for at være ærlig.
efter den lange, og mindre sjove gudstjeneste tog vi hjem og spiste.
efter at have spist tog vi ned til mormoren, hvor at "the easter egg hunt" skulle foregå. hele familien var mødt op, hvilket betød at vi var omkring 30 mennesker - størstedelen var børn. vi fandt vores easter egg, som var fyldt med mønter, slik, og klistermærker m.m.

Dagen sluttede hos mormoren, hvor hele familien var samlet. Og det var denne påske.

No comments:

Post a Comment