CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 27, 2011

Følelsen af hjemve.

Hej allesammen

Jeg ved ikke hvad det er, men på det sidste har jeg bare savnet alt og alle derhjemme, mere end nogensinde før - trods at jeg kun har en måned tilbage af mit ophold.

På det sidste er alting i min værtsfamilie bare begyndt at gå mig på nerverne, og begyndt at påvirke mit humør. Er mere træt end nogensinde, og går i seng nogenlunde samme tid som min 8 årige værtsbror, jeg har tabt mig i vægt - hvilket jeg ikke klager over, men føler bare at alting er uoverskueligt!
Der skal ikke meget til før jeg føler en klump i halsen, og føler at det er ligefør at jeg begynder at tude, hvilket bare er underligt, når jeg ikke normalt er nogen tudetrunte.

Forleden dag lå jeg og kiggede mit kamera igennem for billeder, før jeg gik i seng, og da jeg kom forbi et billede af min søster og jeg, så begyndte jeg bare at tude. Denne aften græd jeg mig selv i søvn, og følte for første gang virkelig hvor meget jeg savner hende i min hverdag, og hvor meget jeg har haft brug for hende.

Min tvillingesøster og jeg er utroligt tætte - og ved alt om hinanden. Søsteren herovre hun er jo somsagt ikke min bedsteven, og jeg tror bare at det mere hun irretere mig, jo mere savner jeg min søster!

Jeg er så glad for at snart skulle hjem.. for nu bliver jeg nød til at være ærlig - Jeg hader det her sted!
ikke at menneskerne ikke er søde, for det er de - men kan ikke udstå at bo på landet, og kan ikke udstå at være del af en streng kristen familie, som behandler mig som en uansvarlig 10 årig pige.
jeg har før haft det rigtigt dårligt over at indrømme at jeg ikke kan fordrage det, her, da jeg ikke ville lyde utaknemlig. Jeg er taknemlig for at de i et år har åbnet deres hjem for mig, og taget mig ind i deres familie, men føler kun de har gjort det, så søsteren fik sig en ven, som ikke kunne slippe af med hende. Jeg føler ikke at jeg har vist familien andet end tillid, og ansvarlighed - men alligevel så er de så strenge.

- Lige nu tror jeg også bare at alting falder sammen, fordi at så mange ting sker, og jeg føler at jeg går glip af alting. Jeg fylder i denne uge 18 år, hvilket i danmark er en stor ting - her er det ingen særlig ting.


jeg har savnet danmark, min familie, min frihed... Og det har jeg det nu helt okay med at indrømme!

No comments:

Post a Comment