CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 23, 2011

Update - What I've learned so far.

Eftersom at mit ophold jo nærmer sin ende, med 46 dage til hjemrejse, tænkte jeg at jeg ville lave et indlæg, beskrivende hvad jeg har lært på de snart 8 måneder jeg har været her.

1) Jeg har lært at jeg aldrig igen skal bo i Michigan! Heres the reasons why:
- Jeg kan ikke lide skoven, eller de ulækre og væmmelige dyr, som kommer ud af den.
- Jeg kan ikke lide at det tager 30 minutter i bil, for at komme til den nærmeste købmand.
- Eller 1 time, for at komme til det nærmeste shoppingcenter.

2) Livet i en meget kristen familie, er akavet! Reasons why:
- Du bliver behandlet som en 10 årig, og før ikke chancen for at være selvstændig.
- Drenge venner findes bare ikke.
- Dating - nej føj da! - Hvis du bare giver en dreng et håndtryk, kan du blive gravid!
- Og det med kærester - hvis nu at i holder i hånden, eller endnu værre har sex, før ægteskab, så er en fremtid i helvede, automatisk booket.

3) Amerikanske piger er ekstremt umodne! og elsker at skabe drama!
- Hvis de ikke kan lide en person, så skal resten af skolen heller ikke kunne lide den!

4) High school boyfriends, er ikke noget at prale af!
- Dette ved jeg efter at have datet skolens sportsstjerne, som ligesom i filmene, er en idiot når der er andre til stede, men den sødeste person når i er alene - true story! :)

5) Det bliver hurtigt at irreterrende at være "The hot foreigner"!
- Dette ved jeg eftersom at jeg er blevet spurgt ud af flere end hvad kan tælles på 2 hænder - og dette er ikke en overdrivelse!


- Der kommer mere når jeg engang kommer i tanke om mere! 

No comments:

Post a Comment