CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 20, 2011

Update - Living on the edge, hahah!

Hej allesammen

her er billeder fra min dag i dag, som for en gang skyld har været fantastisk, trods at jeg har lavet ting, som familien ikke ved, eller skal vide noget om :)

Som nævnt i forrige blog indlæg, er min værts familie meget streng, når det kommer til det med drengevenner, hvilket har gjort at jeg aldrig har kunnet hænge ud med mine venner. Idag ændrede det sig, da jeg og min bedste ven tog en lille fridag fra skolen, for at kunne "hang out" som det hedder. Vi tog hjem til hans hus, og kørte rundt i hans by, til at jeg skulle hjem - før skolen endte.

Lige nu sidder jeg hjemme hos Misa, hvor jeg skal tilbringe min weekend, hvilket bare bliver for skønt! Vi blev på skolen til kl 7, for at se hendes værtssøster spille softball, og jeg sad derefter bagpå hendes værtsfar motorcykel på vejen hjem, hvilket de 30 grader som har været idag, var perfekt til!

Her er lidt billeder fra idag! enjoy!







I love you!


///Christine 

No comments:

Post a Comment