CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 10, 2010

I usa - skole start.

Jeg er nu startet i skole, og har gået på morley stanwood high school.
Jeg var så heldig at jeg blev placeret som senior, hvilket betyder at jeg får lov til at opleve senior year + at jeg får lov til at graduere med resten af årgangen :).

skolen går faktisk godt, selvom at jeg har grove problemer med at åbne mit locker! og så føler man sig grundigt dum!

Første skoledag (mandag) fulgte jeg med abby rundt til hendes timer, da jeg ikke havde fået et skema endnu. kl 1 havde jeg møde med skolen, hvor jeg der valgte mine fag.

jeg valgte for første trimester disse fag:

Sociology.
Lifetime sport.
myth and legends.
study hour.
american history.
leadership.

efter første dag valgte jeg at skifte sociology ud med algebra da jeg overhovedet ikke forstod noget af faget. Jeg frygtede at skulle have matematik, da jeg troede at det ville blive alt for svært - det er svært at forstå når han forklare - men matematikken er let. så er glad for at jeg skiftede.

jeg elsker alle de andre fag. i lifetime sports laver vi forskellige ting. igår skulle vi hoppe i sjippetov, hvilket jeg styrede vildt til - jeg viste lige hele klassen hvad danskere er gjort af! og idag løb vi 0.5 mil på tid. min tid blev 4.23 min. vores lære hedder coach young, og gud hvor er han en skøn lære! han ved allerede det med mine knæ, hvilket han tager hensyn til hvis vi skal lave noget vildt. fra på mandag af begynder vi på baseball hvilket bliver sjovt - selvom jeg ikke aner en fis om reglerne.

i myth and legends lære vi om de græske guder (zeus, venus osv) og mrs. young, som er vores lære er sådan en skøn dame. + at det faktisk er spændende at lære om mythology på denne måde.

i american history skulle vi igår skrive et essay om hvad definationen på historie er. Jeg fik 8/10 point, da jeg havde 2 linjer for lidt - åbentbart. men mr. Shafer som er vores lære er meget flink og forstår at lære fra sig.

i leadership lærer vi at kommunikere med forskellige folk, samt at komme ud af vores komfortable zone. fx skal vi danse foran hele klassen hvis vi kommer ind når timen er startet, eller hvis vi kommer tilbage fra toilet besøg.
idag skulle vi tage en tilfældig ting op af en box som mr. roger sendte rundt. jeg valgte et plaster. vi skulle derefter forklare hele klassen hvordan denne ting afspejlede vores personlig hed, og jeg fik megt meget ros over mit svar, da jeg rent faktisk havde tænkt over mit svar.


det går rigtigt godt det hele. folk er flinke, og dem som ikke er, men blot nedstirre en får gang på gang en omgang intense øjenkontakt med mig - hvor jeg har vundet alle gangene indtil videre.

Hår mødt nogle flinke mennesker, nogle sjove og nogle underlige mennesker.
en af de porpulære fodbold fyre har et crush på mig, hvilket er lidt halv underligt :D. han sad og udspurgte abby (min hostsøster) om mig. og spurgte om jeg ville date nogen her, lave noget med nogen her, hvor henne jeg hang ud +++++ andre ting.


alt går godt!
har det skønt! og vil fortælle mere når jeg får tid.


christine.

No comments:

Post a Comment