CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 30, 2009

Før rejsen - Mit information.

Hej allesammen

Da dette er en åben blog, vil der nok med tiden komme mennesker her ind, som ikke kender mig eller meningen med denne side, så har jeg valgt at fortælle lidt om hvem jeg er, og en lille smule omkring siden og dens formål.

Mit navn er Christine Lund. Jeg er en 16 år gammel pige, fra en lille by, som hedder Klarup, der ligger lidt uden for Aalborg i Nordjylland.

Jeg går på nuværende tidspunkt i 10. klasse på seminarieskolen, i en sproglig klasse.
Efter mine eksamer her til sommer, rejser jeg et år til USA, som udvekslingsstudent.

Hvilket leder mig til formålet med min blog.
Formålet med bloggen er at give andre, som står i samme sted som mig, og godt kunne tænke sig et år i udlandet, en mulighed for at se hvordan det foregår.
Derudover vil jeg også benytte siden, som en form for dagbog, når jeg kommer til usa - så mine nærmeste kan følge min rejse.

- jeg vil løbende også fortælle omkring hvorfor jeg fik ideen om at blive udvekslingsstudent, og hvordan jeg er kommet igennem optagelses forløbet.

Det er alt for nu, men bliv endelig ved med at tune ind, for der vil blive opdateret en masse.

MVH

Christine.

No comments:

Post a Comment